FAQ

1. Czy muszę się zalogować w sklepie aspshop.pl aby dokonać zamówienia?
NIE, wystarczy dodać do koszyka, uzupełnić dane do faktury, dane do wysyłki.

2. Jak złożyć zamówienie w sklepie aspshop.pl ?
Należy wybrany produkt dodać do koszyka, wypełnić formularz rejestracyjny, kontynuować według dalszych instrukcji.
Na podany w rejestracji adres e-mail  otrzymują Państwo podsumowanie zamówienia. Państwa zamówienie jest przyjęte do realizacji.

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Nie, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

4. Czy można złożyć zamówienie poprzez e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Należy wtedy podać jaki produkt zamawiamy, ilość, dane do faktury i dostawy. Wpisać ustalony koszt za dostawę.

5. Czy sprzedawane produkty są nowe?
Tak. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie są nowe, z gwarancją producenta.

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia są realizowane w zależności od dostępności w danym magazynie, jest to opisane przy produktach. W przypadku zamówień produktów ze statusem "ZAPYTAJ" czas oczekiwania wynosi od 4 do 8 tygodni. 

7. Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?
Koszty dostawy można zobaczyć po dodaniu poszczególnego produktu do koszyka. W przypadku zakupu kilku produktów, ceny ustalamy indywidualnie. Przy odbiorze osobistym nie pobieramy dodatkowej opłaty.

8. Na jaki numer rachunku oraz dane konta należy kierować płatności za zakupione produkty?
Płatności prosimy kierować na odpowiednie konto w zależności w jakiej walucie została wystawiona faktura:
ASP GROUP PL Sp. z o.o. 
Legionów Polskich 98
41-300 Dąbrowa Górnicza

PŁATNOŚĆ W PLN
PKO Oddział 1 w Sosnowcu 
Konto PLN: 40 1020 2498 0000 8802 0502 6531 

PŁATNOŚĆ W EURO
PKO Oddział 1 w Sosnowcu, 
Konto EUR: PL88 1020 2498 0000 8002 0561 4849
Numer BDO: 000238211 

9. Czy za zakupiony towar otrzymam fakturę VAT?
Tak, za każdy zakup Klient otrzymuje fakturę VAT 23 % 

10. Czy można zmienić, skorygować zamówienie ?
Tak, w tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z nami, w celu sprawdzenia stopnia realizacji zamówienia. Zmiany należy zgłaszać przed wpływem wpłaty na konto. 

11. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Legionów Polskich 9B lub bezpośrednio z magazynu 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Robotnicza 26 Hale "E".

12. Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?
Tak, opcja jest dostępna w przypadku odbioru osobistego w Dąbrowie Górniczej.

13. Czy można w sklepie dokonać zakupu na raty?
Niestety na obecną chwile nie ma takiej możliwości, jednak można skorzystać z obsługi firm zewnętrznych.

14. Czy istnieje możliwość zakupu produktu, którego nie znalazłem na stronie aspshop.pl ?
Tak. Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach, skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy.

15. Czy przy wyborze płatności przy odbiorze istnieje możliwość płacenia kartą?
Tak, jest taka możliwość.

16. Czy dane osobowe są chronione ?
Tak, wszystkie dane są chronione. Szczegóły opisane są w regulaminie sklepu.